nasze kursy

Powerbuilding w budowaniu sylwetki

POWERBUILDING W BUDOWANIU SYLWETKI - NOWY KURS autorstwa duetu: BIG MAJK MIKULEWICZ & SEBASTIAN KOT

Celem kursu jest przedstawienie zasad POWERBUILDINGU. Kurs jest idealnym początkiem, aby stać się specjalistą w tej dziedzinie. Program szkolenia obejmuje aspekty treningowe, dietetyczne i suplementacyjne. Nie musisz być trenerem, by wziąć udział w szkoleniu. Kurs został zaprojektowany tak, by nawet osoba poczatkująca zrozumiała omawiane zagadnienia. 

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

I. TRENING

1. Teoria treningu pod powerbuilding:

a) Teoria treningu:

  • zasady budowania siły i hipertrofii
  • objętość i intensywność
  • częstotliwość
  • dobór ćwiczeń
  • dobór parametrów treningowych
  • systemy progresji
  • metody hipertroficzne i siłowe
  • podział treningowy
  • mind muscle
  • split czy FBW

b) Praktyka:

  • rozpisywanie planów pod powerbuilding

 

II. DIETA

  • Węglowodany – trawienie i wchłanianie, podstawowy podział, rola w organizmie, źródła w pożywieniu, zapotrzebowanie.
  • Tłuszcze – trawienie i wchłanianie, podstawowy podział, rola w organizmie, źródła w pożywieniu, zapotrzebowanie.
  • Białka – trawienie i wchłanianie, podstawowy podział, rola w organizmie, źródła w pożywieniu, zapotrzebowanie, natura vs wspomaganie farmakologiczne – zapotrzebowanie.
  • Strategie odżywiania podczas budowania masy mięśniowej oraz redukcji – dieta wysokobiałkowa, dieta wysokotłuszczowa-niskowęglowodanowa, dieta ketogeniczna, Intermittent Fasting (post przerywany), Carb Back Loading.
  • Posiłki okołotreningowe – podstawowe założenia żywieniowa okołotreningowego, pokarmy obfitujące w wodę i elektrolity, przykłady prawidłowych i nieprawidłowych posiłków okołotreningowych.
  • Błędy diety masowej i redukcyjnej - „jeść jakby jutra miało nie być” - czym grozi nadmiar pokarmów na masie, cheat meal na masie (czy to dobry pomysł?), diety skrajnie niskoenergetyczne (1000 kcal, kopenhaska, VLCD).
  • Wydatek energetyczny w treningu siłowym.
  • Suplementacja podczas budowania masy mięśniowej – kreatyna, kofeina, arginina, cytrulina, azotany i sok z buraka.

CZAS TRWANIA: 10 h

 

 

 

CENA / CZAS SZKOLENIA

599,00 zł / 8