aktualności

POWERBUILDING W BUDOWANIU SYLWETKI - NOWY KURS: BIG MAJK MIKULEWICZ, SEBASTIAN KOT 13.04.2019 Gdańsk

18.03.2019

 

UWAGA! Zniżki dla absolwentów Akademii KFD. Jeśli ukończyłeś inne kursy, zgłoś się po kod rabatowy: akademia@kfd.pl

POWERBUILDING W BUDOWANIU SYLWETKI - NOWY KURS duetu: BIG MAJK MIKULEWICZ & SEBASTIAN KOT już 13 kwietnia 2019 w Gdańsku. 

Celem kursu jest przedstawienie zasad POWERBUILDINGU. Kurs jest idealnym początkiem, aby stać się specjalistą w tej dziedzinie. Program szkolenia obejmuje aspekty treningowe, dietetyczne i suplementacyjne. Nie musisz być trenerem, by wziąć udział w szkoleniu. Kurs został zaprojektowany tak, by nawet osoba poczatkująca zrozumiała omawiane zagadnienia. 

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA:

I. TRENING

1. Teoria treningu pod powerbuilding:

a) Teoria treningu:

- zasady budowania siły i hipertrofii
- objętość i intensywność
- częstotliwość
- dobór ćwiczeń
- dobór parametrów treningowych
- systemy progresji
- metody hipertroficzne i siłowe
- podział treningowy
- mind muscle
- split czy FBW

 

b) Praktyka:

- rozpisywanie planów pod powerbuilding

 

II. DIETA

- Węglowodany – trawienie i wchłanianie, podstawowy podział, rola w organizmie, źródła w pożywieniu, zapotrzebowanie.
- Tłuszcze – trawienie i wchłanianie, podstawowy podział, rola w organizmie, źródła w pożywieniu, zapotrzebowanie.
- Białka – trawienie i wchłanianie, podstawowy podział, rola w organizmie, źródła w pożywieniu, zapotrzebowanie, natura vs wspomaganie farmakologiczne –      zapotrzebowanie.
- Strategie odżywiania podczas budowania masy mięśniowej oraz redukcji – dieta wysokobiałkowa, dieta wysokotłuszczowa-niskowęglowodanowa, dieta  ketogeniczna, Intermittent Fasting (post przerywany), Carb Back Loading.
- Posiłki okołotreningowe – podstawowe założenia żywieniowa okołotreningowego, pokarmy obfitujące w wodę i elektrolity, przykłady prawidłowych i nieprawidłowych posiłków okołotreningowych.
- Błędy diety masowej i redukcyjnej - „jeść jakby jutra miało nie być” - czym grozi nadmiar pokarmów na masie, cheat meal na masie (czy to dobry pomysł?), diety skrajnie niskoenergetyczne (1000 kcal, kopenhaska, VLCD).
- Wydatek energetyczny w treningu siłowym.
- Suplementacja podczas budowania masy mięśniowej – kreatyna, kofeina, arginina, cytrulina, azotany i sok z buraka.

CZAS TRWANIA: 10 h

 

Cenne wskazówki i informacje:
1. Miejsce kursu: Gdańsk, Sala A-10, Piętro I, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa, ul. Miszewskiego 12/13 skrzydło "A"-  na dziedzińcu wejście po lewej stronie.
2. Data: 13.04.2019, godz. 9:00-19:00.
3. Organizator - Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego - Akademia KFD.
4. Ukończenie kursu gwarantuje otrzymanie certyfikatu.


5. Szczegółowe informacje:- za pomocą formularza kontaktowego.

OSTATNIE WPISY

Trener Personalny - Katowice - kurs weekendowy - Kot, Jaworski, Żądło

Ruszyły zapisy na Kurs Trenera Personalnego. Kurs weekendowy rozpoczyna się 05 października w Katowi..

DIAGNOSTYKA I NAPRAWA SŁABYCH OGNIW W TRENINGU SIŁOWYM - TRÓJBOJ LEVEL 3 - Poznań

Poznań! 12/13 października Diagnostyka i naprawa słabych ogniw w treningu siłowym. Zapraszają: Jawor..

LONDYN! INSTRUKTOR TRÓJBOJU SIŁOWEGO LVL 1 + LVL 2 - WAŁGA & KOT

28 i 29 września zapraszamy premierowo do Londynu! Dwa poziomy kursu Instruktor Trójboju Siłowego po..

DIAGNOSTYKA I NAPRAWA SŁABYCH OGNIW W TRENINGU SIŁOWYM - TRÓJBOJ LEVEL 3 - Kraków

Już 31/01.09.2019 kolejna edycja Diagnostyki i naprawy słabych ogniw w treningu siłowym. Zapraszamy ..

INSTRUKTOR TRÓJBOJU SIŁOWEGO LVL 1 + LVL 2 - ŁÓDŹ - WAŁGA & KOT

3 i 4 sierpnia 2019 zapraszamy na dwa poziomy kursu Instruktor Trójboju Siłowego do Łodzi. W sobotę ..

Szybki kontakt

Akademia KFD
Solec 28
00-403 Warszawa